Hoe kan ik me inschrijven?
Lees het hier

Hoe werkt de inschrijving?

Stap 1 | Woning zoeken
Via het overzicht op deze website krijg je een plattegrond van het nieuwbouwproject te zien met alle beschikbare woningen en gegevens als huurprijzen, oppervlakte, indeling en plattegrond.

Stap 2 | Voorkeuren opgeven, gegevens uploaden
Heb je de ideale woning en locatie gevonden? Op de woningpagina kun je de woning toevoegen aan “mijn voorkeuren”. Je kunt je inschrijven voor maximaal 5 woningen. Vul jouw gegevens en die van je eventuele medehuurder in en upload je legitimatie samen met een bewijs van inkomen. Als de inschrijving is afgerond ontvang je van ons een bevestigingsmail. Zodra de voorinschrijving is gesloten ontvang je bericht van ons over de verdere procedure.

Stap 3 | Digitaal dossier compleet maken
Als je een 1e optie hebt op een woning krijg je een unieke code. Daarmee kun je via je eigen portal je dossier compleet maken.

Na completering van de gegevens informeren wij je uiterlijk binnen 5 werkdagen of je de woning kan huren.

Stap 4 | Huurovereenkomst digitaal ondertekenen
Als je de woning kan huren en je dossier is goedgekeurd, kun je via je eigen portal de huurovereenkomst accorderen. De optie wordt hiermee definitief: Gefeliciteerd, je hebt helemaal digitaal je nieuwe woning gehuurd!

Stap 5 | Sleutel ontvangen
Nadat alles definitief is, ontvang je de factuur voor huur en eventuele waarborg. Na betaling worden de inspectie van de beginsituatie en sleuteloverdracht gepland.

Stap 6 | Verhuizen
Na ontvangst van je sleutel kun je de woning betrekken.

Het verhuizen kan beginnen!

Ambassador worden?

Selecteer je voorkeurswoningen en schrijf je in